kelebekmom Konya’da devlet veya özel iyi bir doktor önerir misiniz gerçekten 🌸bide fiyatlar hakkında bilginiz varsa yakın zamanda onuda yazarsanız mutlu olurum 😚
firstmama kelebekmom ünzile girişgin özel klinik ben kendisinin bir kaç eğitimine katılmıştım harika bir kadın tavsiye ederim 🌸
Barestaaa kelebekmom Özelde Medicana Hastanesi Rengin Karataylı 💖 İşinde uzman ve diğer doktorlar gibi korkutan bir doktor değil içinizi rahatlatan ilgilenen bir doktor
anonymous1 kelebekmom kesinlikle Medicanada Rengin Karataylı. Ebeleri de çok bilgili çok iyiler bir daha çocuğum olursa yine Rengin Hanıma giderim
kelebekmom firstmama ilk kez duydum ismini ne tarafta acaba ? Ve de fiyatları nasıl 🥰teşekkür ederim öneriniz için
kelebekmom ozkaraday Onu biliyorum muayene fiyatı ds 3000 var sanırm belki ocaktan sonra değişir 😆😮💨
birbebek_annesi kelebekmom iki çocuğumda da Mustafa Başaran takipliydim o zamanlar meram yeniyolda kliniği vardi oraya gidiyordum. Doğumlarimi yaptırdı çok memnundum her muayenesi ayrintilidir uzun sürer. Sezaryeni de eli baya hafif çabuk iyilesmistim hemen ayağa kalktim.
anonymous1 Kardln başaranlara detaylı ultrason için gitmiştik gayet iyiler ama doğumu onlarla yapabileceğimi düşünemedim
annebalim_ hilalizmo normal doğum mu Sezeryan mı canım bende ılk oğlumda gıdıyordum Ahmet hocaya bunda da gıdecem bı ınsallah suan ne kadar bılıyor musun