dilox Arkadaşlar bir yaşında bebeğim uyurken çok kımıldıyor , kımıldadıkça uyanıyor 4 5 aydır böyle , geceleri 20 kez uyutmaya çalışıyorum 😔
ma3 dilox uyku durum bozuklugu olabilir benim suan 3.5 yasindaki kizimdada var o birde tablet telefon birazcik uzun sure bile izlese etkiliyormus benim kiz bazen cok fazla izledigi oluyor o gece boyle cok yaoiyor 4 aylik bebem zaten uyumuyor bide 3.5 yasindaki kizim uyandimi bende baglar kopuyo🤣🤣🤣