esrafidan2147 Kızlar ben bugün idrar testi yaptım. Yaptıktan sonra 1 saat içerisinde çok baktım çizgi yoktu. Sonra unuttum bidaha bakmadım. Sonra aklıma geldi çöpe atmak için bi baktım çift çizgi sizce gebelik var mı
ebrubtl esrafidan2147 erken gebelik testi miydi aldığınız onlarda doğdu sonuç vermiyor klasik olanlarsa doğru veriyor sma ilk 5 dakika içinde görünen doğrudur sonra yanlış diyorlar
hulya5581 esrafidan2147 ilk 5 dk önemli bu ay başıma geldi teste bakma gereği duydum sonradan bariz 2 çizgi vardı