Bu ayda galiba herkesin gecikiyor yada anormal bir şekilde düzensizliği oluyor. Kaç gün gecikti şüpheniz varsa bi kan verin yada test reglniz gelmezse 3 5 gün sonra tekrarlayın. Ben bebegimi 9 gün geciktiğinde öğrenmiştim geç döllenme olduğu söylenmişti belki sizinde öyle bir durum olabilir.