Nurcanben joie i spin 360 kullaniyorum 1 yıldan fazladir. 14 er saat uzun yollar da yaptım. Gece uykusunu da arabada uyuttum. Oglen uykularina denk getirip cocukla tek basima gezmelere de gittim. Hic basi öne düşmedi. Gayet rahatca yatıp uyuyor cok memnunum. 18 aylik olacak haftaya oğlum. Hala yenidoğan destekleri ile birlikte (sadece baş destegini cikardim gövde destekleri bel destegi duruyor) kullaniyorum hatta daha guzel kavrıyor cocugu.