Benim bebeğim gece 2-3 den önce uyumuyordu bende uyku eğitimi almak istemiştim en az 6-7 kişiden fiyat aldım hepsi çok pahalı geldi bütçem yetmedi en son çare rutin oluşturmaya çalıştım ama onu da beceremedim zamanla kendisi rutin oluşturdu ben ona ayak uydurdum eğer çalışan anne değilseniz mecbur kalıyorsunuz