Mirayss_ İlk hamilelikte tansiyon sorunum vardı ikinci hamilelik için doktorla görüştüğümde kan sulandırıcı başlarız dedi böyle bir hamilelik geçiren oldu mu kaç haftalık doğum yaptınız ben ilk kızımda anlamadım tansiyonumun olduğunu erken doğum oldu
roseandbaby Mirayss_ ben 5 haftalık öğrendim oğlumu 38 haftaya kadar oksapar vurdum kendime ama bende genetik testte pıhtılaşma çıkmıştı o yüzden vuruldum erken doğum da yapmadım 38+4 de sezaryen le doğum yaptım sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi
hayrunn Mirayss_ ben ilk bebeğimi düşürdüğüm için doktorum şüphede kalmayalım diye vermişti. Temiz içerikli olanı var bugün olsa araştırır en azından onu kullanırdım. Yanlış hatırlamıyorsam 38 e kadar kullandım. 41+6 hala gelmeye niyeti olmayan kızımı sezeryanla aldılar. Kan sulandırıcı erken doğuma neden olmuyor diye biliyorum. Bu konuda aksini hiç duymadım ben
Sare-10 Mirayss_ sezeryan doğum yapma sebebim yansıyın olmuştu şu anda doktor kan sulandırıxı başladı bana. Tansıyon ilacı kullanmıyorum ama bugün yüksek çıktılar yarın ıtıbarıyle düzenli yazacak Çarşamba dr getırıcem hastanede yatmakmistemıyoeuö o yüzden bır şekilde düzene koymam lazım kendımı
Mirayss_ roseandbaby teşekkür ederim bilgi için henüz hamile değilim planlıyorum ilki erken doğunca korktum ikincisi için önceden hazırlık yapmaya başladım 😀
albatross hayrunn Ben de genetik pıhtılaşma var mecburen ben de kullanıyorum ama temiz içerikli iğneye hiç denk gelmemiştim. Hangisi acaba
hayrunn albatross ben arkadaştan öğreneyim ama muhtemelen bana yarın döner siz bana yarın tekrar hatırlatır mısınız?
albatross Sare-10 inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun. Düzene girer umarım en kısa zamanda
albatross hayrunn ben de onu kullanmıştım ama içeriğinin temiz olduğunu sanmıyorum çünkü oksapar vs ile hepsi aynı hepsinde domuz bağırsağından yapılan bir madde var maalesef
hayrunn albatross bende oksapar kullanmıştım kullandıktan sonra o şekilde söylenmişti demek ki o da temiz değilmiş