Bence diş çıkarma dönemiyle alakalı. Benim bebeğimde o dönemde çok ısırıyordu krem kullanıyordum 20-22 saat acıdan emziremediğim oluyordu duşta elimle boşaltıyordum bi kaç ay böyle yaptı sonra bende emzirmeden annecim ısırmak yok falan konuşuyordum o mu işe yaradı yoksa dişleri çıktıkça mı rahatladı bilmiyorum bıraktı