kaandurumoms Kızlar kızım 8 aylık 4 numara bez kullanıyorum ancak sabah sırılsıklam halde uyanıyor çocuk molfix ve sleepy denedim ikisindede sızdırıyor. Bezi bağlarken göbek bel kapanıyorda aslında
momica kaandurumoms ben gece bezi olarak prima premium care kullanıyorum evet pahalı ama mis gibi hiç rahatsız etmiyor bebeğimi tavsiye ederim sabahları da molfix kullanıyorum onu değiştirmediğimde rahatsız oluyo mesela bebeğim
kikis kaandurumoms malesef Molfix sızdırıyor Prima alın Molfix kadar sık değiştirmenize gerek kalmıyor pahalı evet ama inanın bebeğinizde sizde çok rahat edeceksiniz
zeynep865 kaandurumoms sleepy ile molfix tamamen farklı bedenler sleepy çok dar kalıp ikisindede 4 zaten almamalısınız. Oğlum 6.5 aylık sleepy 4 molfix 3 oluyor şuan
eses129_ Ben primaya geçtim rahat ettim bizde 8 aylığız bende 4 numara kullanıyorum hatta kız çocuğu olduğu için bilerek bol tercih ediyorum bezleri ama ne sızdırma ne taşma hiç yaşamadım prima ile hatta gece ne kadar dolarsa dolsun rahatsız etmiyo sleppy kullanırken gece bezi biraz ıslandı mı hemen rahatsız olurdu uyanırdı bence deneyin
zeyno0209 Bence küçük numara kullanıyorsun benim bebeğim 4. Ayına girecek 4 numaraya geçeceğiz Sleepy kullanıyoruz 5 numaraya geçmeni öneririm bebeğin tombişse küçük geliyor olabilir☺️
Retzja Ay ile ilgili değil, bebeğinizin kilosu ile ilgili bez numarası. Kaç kilo? Bezlerin üzerinde kilo aralığı yazıyor, o aralığa uyuyor mu?
hsznysr Benim kızım 8,5 aylık ben sleepy 5 numara kullanıyorum külot bez tam oluyorda cırtlı küçük geliyor.
papatya3458 zeynep865 benim de bebegim 6.5 aylik biz de sleepy 5 kullaniyorux 4 de kucuk geliyor gibi
sarikavun 8 aylik oglum dogdugundan beri sleepy bionatural kullaniyorim oyle sizdirma sorunu da yasamadim. 1-2 kere tasti ama onlar da farkli durumlar fln da vardi onu saymiuorum o yuzden. 11 kilo oglum 4 numara kullaniyorim ama son paketteyim 5 e gececem.