aysey07 gaz bende yaşadim anlam veremiyordum sonra kucağımda gezdiriyordum ama benim kızım çığlık çığlığa ağlıyordu gözleri kapalı susturamiyordum gezdirirken gaz yapıyordu rahatliyordu geri uyuyordu .Tabi bende diş diye düşünmüştüm ağrı kesici falan veriyordum ,dişleri çıktıktan sonrada devam etti artık anlıyordu kızım hadi kızım bı pırt yap diyordum yapıyordu çok uzun sürdü bu durum ama şuan 3 yaşında hatırlamıyorum ama 1.5 yaşına kadar devam etti.