Htbza Hazalcan2906 mama alan bebeklere su verilmeli mama artigi agizda birakilmamali gunluk ceyrek fincan su verebilirsiniz doktorumuz bana oyle soylemisti
My_LiFee Hazalcan2906 ben mama kullanmadim anne sütü verdim yinede su veriyordum anne sutu ayri su ayri sonuçta tamam anne sutunde var ama direk su gibi olmz
Hazalcan2906 Htbza benim sordugum doktorlar israrla verme dedi canim cok saol ..ceyrek fincani aklimda tutacam
Htbza Hazalcan2906 canım zaten 2 aylık olduğu için sık sık besliyosun her mama sonrası 2 3 çay kaşığı versen bebeğe yeter.Benim kızıma da aynen öyle yaptım doktor kontrolünde anne sütü alsa suya gerek yok fakat mama alınca vermek gerekiyor sudan zarar gelmez pamukcuk olsumunu da engeller ben su vermiyordum ilk doktor mama sonrası agzini temiz tutmalisin dedi
nehir_ gerek yok vermeyin , mamayi da suyla yapiorsunuz zaten aliyor ordan su ihtiyacini ilk 6 ay anne sutu ya da mamadan baska bir sey verilmesine gerek yok
Hazalcan2906 BuseCan bende vermedim 2 ay kadar canim..ama dudaklari kuruyo gibi ondan merak ettm ..hemsiremiz ver demisti doktorumuz verme ..arada kaldim ondan fikir almak istedim
2019drnsu Doğduğundan beridir veriyorum 30 cc lik suluğumuz var memeden mamadan sonra veriyorum günlük bitiriyor onu
BuseCan Hazalcan2906 herkes farklı bişi söyler 😊 mamanın içinde zaten su var bence gerek yok. Ağız kuruluğu için odayı sürekli havalandır peteğe de kase içine su koy ben öyle hallettim 👍🏻 Çok sıcak olunca kuruluk oluyor.