Papatya-eylul88 şimdi saydım 29 aylık olmuş 🤷🏻♀️ oğlum gayet normal akıcı konuşur. 5 yaşındaki abisinden bir farkı yok konuşmasında, mesela babaannesine ses kaydı atarlar hangisi anlamaz 🥲 sayıları da iyi biliyor. Dışarıda iki çöp konteyneri görünce bana niye üçüncü yok diye sorar. Bir tane görünce neden ikinci yok diye. Ama renkleri sorunca kafadan atıyor. Pembe yeşil sarı aklına ne gelirse, çok nadir doğru renk tutuyor. Nedenini anlamıyorum. Renklere yönelik etkinlikleri de sevmiyor.