9793selaam Ben 3 yıldır haşimatodan ona takipliyim değerlerime bakıp ilaç dozumu ayarlıyor. Güler yüzlü ve ilgili bir doktor olduğunu düşünüyorum. Bilgi birikimi, donanımı hakkında çok yorum yapamayacağım çünkü basta da dediğim gibi sadece değerlerime bakıp doz ayarlıyor. Haftanın farklı günlerinde farklı hastanelerde de çalışıyor ben genelde semt polikliniğinden randevu alıyorum.