beginnerrmomm yenianne9087 deneyeceğim çok teşekkür ederim canım prematüre ve bağışıklığı çok düşük anne sütü falan da almadı
Seryy_ beginnerrmomm valla içiremedim :( şırınga ile verdim oda 2 kere içti azıcık bisey yani. Çok inat bi kapattı mı açamıyorum ağzını. Başka nasıl içiririm bilemiyorum:(