efnanveannesi1 benim kızımın da dün sabahtan beri ateşi var, dün gece acile götürdü babası evde 39,9 ölçünce artık serum takılıp kan tahlili yapıldı. Enfeksiyon çıktı antibiyotik başladık. Dirençli ve sürekli tekrarlayan ateşlerde enfeksiyon ihtimali yüksek oluyor ve antibiyotik gerekiyor. O da birkaç günden sonra etkisini göstermeye başlıyor. Dönüşümlü olarak ateş düşürücü kullanıyoruz, ateşi yükselince ağlıyor çocuk başım ağrıyor diye🥺
Bugün kusma da başladı, ne yese çıkarıyordu onun için de eskiden beri kullandığımız bir tableti kullanıyoruz.