Payan Bronşit ile ilgili bi virüs. 16 günlükken pozitif çıkmıştı oğlumda. Yoğun öksürük, balgam, hapşırma ve hırıltı vardı. İlk gün evden takip istemişti doktorumuz ama ertesi gün kontrolde hırıltının ciğerlere indiğini anlayınca yatış verdi. 10 gün hastanede yattık. Buharla antibiyotik verildi ve burun aspiresi yapıldı düzenli olarak. Başta çok korkup üzülmüştüm yattığımız için ama iyi ki yatmışız çünkü oğlum çok küçüktü ve ben çok deneyimsizdim, evde mümkün değil o kadar kısa sürede iyileştiremezdim. Çok geçmiş olsun size 🙏🏻 Olur da doktorunuz yatış verirse -ki umarım verecek durumda olmazsınız- emin olun iyi bi tedavi içindir, zor da olsa gönlünüzü ferah tutmaya çalışın 💙