Arkadaşlar aranızda viking elde yıkama bulaşık deterjanı kullanan var mı? Benim bir süredir ellerimde aşırı kuruluk var. Sabunumu duş jelimi değiştirdim. Normalde elde çok bulaşık yıkamam. Ama son dönemlerde çok fazla haşır neşir oldum elde yıkamayla. Acaba bulaşık deterjanından kaynaklı olabilir mi? Ellerim zımpara gibi oldu. Kullandığım hiçbir nemlendirici kar etmiyor. Bepanthol vazelin kantaron ne kullandıysam anlık nemlendiriyor ama geçirmiyor.