momica
Cumhuriyet mahallesine gelin geldim 8 sene önce tabi leventten geldigim icin cok zorlandım fazlasıyla kırsal bir kesim cekmekoy merkez tarafları iyi bir tek bence ben eşim yokken dısarı bile çıkamıyordum değişik bir yer sancaktepeye taşındım burası oraya bakarak daha iyi tabi eşim ikna olsa ne sancaktepe ne cekmekoy ikisindede durmam 🤷🏻♀️