prp2727 Evim alttan ısıtma ben kolu kısa ile geziyorum bebe uzun kollu çıtçıtlı ve üstüne ince bir tulum giydiriyorum sizce sıcak mı olur üstüne de battaniye örtüyorum normal çok kalın değil gece sanki terliyor gibi
beginnerrmomm prp2727 0.5 tog uyku tulumu giydirirseniz üzerini örtmenize gerek kalmaz ve alttaki uzun kollu çıtçıtlı terletir bence ya
pink9 prp2727 benım ev de 24 derece falan alttan zıbın üstüne tulum bır de üstüne ınce battaniye örtuyorum
aayyyssee prp2727 üstünü örtmenize gerek yok tulum o görevi yapıyor zaten,evimde 23 derece falan alttan ısıtmalı değil tulumun altına uzun kollu zıbın üstüne 1.5 tulum giydiriyorum yetiyor hiç üstünü örtmem
tazecikanaaa Benim evde 25 derece 1,5 tog giydiriyorum altta ince kısa bir zıbın ve hiç terlemiyor kontrol ediyorum bide sabaha Karşı soğuk oluyor o yüzden bir aydır bu şekildeyiz bi sıkıntı olmadı