Yardım edın lütfen ya bunu yaşayan var mı aranızda bilmiyorum ama 2 aylık bebeğimi biri tutunca uyutmaya çalışınca hele de kucağında kokusuyla yada sallayarak falan hiç istemiyorum sanki bebegım onlara alışacakmış da benı unutacakmış gibi bılıyorum çok saçma veben de rahatsızım bu durumdan kurtulmak istiyorum ama yapamıyorum daha çok küçük benden daha çok sevecekler sahiplenecekler diye ödüm kopuyor bu dediğime herkes dahıl bu arada koca tarafı kendı tarafım fark etmıyor. Bu durum beni çok yıpratıyor oysa ne var sanki seviliyor işte bebek bu ama çok kıskanıyorum sakınıyorum onu herkesten.