Ben evet evhamlı bir anneyim çok telaşlıyım her şeyi takıyorum bu taktığım belki saçma belki buda geçecek bilmiyorum ama bebeğim öyle bakıyor bana ben konuşmaktan parçaladım resmen kendimi ama gülme yok sadece sabahları uyandığında hafif gülümser sonra kafasını çevirir agulama ses çıkarma zaten yok. Ablasının küçüklük videolarına bakıyorum o agu agu bir sürü ses çıkarıp gülüyormuş ama bebeğim ses çılarmıyor sıfır ses gülme ise çok az. Böyle olan var mıydı ?