Deletedmom_985 bebegimin poposu ilk kez pisik oldu oksizinc krem kullandim dort gundur fakat tam gefmedi pul pul oldu kizarikligi devam ediyor doktorumuza yazdim ama cevap gelmedi henuz endiselendim cok 6 aylik bu arada kiz bebek
i_ylmz Deletedmom_985 bezini devamlı değiştir iyice dolmasını bekleme pişik geçene kadar bezi değiştirdikten sonra altını kurula ve mavi hametan kullan hemen geçiyor 2-3 güne
Deletedmom_985 i_ylmz cok uzuldum ya aylardir sadece bi kez unuttum altini degismeyi hemen mahvoldu yavrumun poposu
rana0234 Kortizonsuz hamazinc krem ve travazol tarzında bir krem var, ikisi birlikte karıştırılarak sürülüyordu.
i_ylmz rana0234 ben bunları hiç denemedim fakat mavi hametan kullandım hemen fayda gösterdi ama bezi fazla kalırsa daha kötü olur her saat değiştir pişik geçene kadar pişik geçtikten sonra da ara ara kırem sür pişik olmasını bekleme
Deletedmom_985 rana0234 doktorumuza yazdim simdi cok kucuk oldugu icin bilincsiz bisi kullanmiyim dedim oksizinc kullandim bu 5 fun ama gecmedi hic
rana0234 i_ylmz maalesef bizim o dönemde Hametan ile geçmemişti, bahsettiğim kremler ile iyileşme göstermişti
i_ylmz Deletedmom_985 evet yine de danışın ama dediğim gibi ben her seferinde mavi hametan kullanıyorum benim bebeğimin cildi de baya hassas hemen pişik oluyor ve su toplarcasına ama bir kaç gün devamlı dediklerimi uygulayınca geçiyor zaten hametan yara yanık pişik merhemi olduğu için doktorumuz önermişti
rana0234 Çok hassaslar,uzun süre kirli bez ile bekletillmemeli, umarım en kısa sürede şifasını bulur canım🤲
gebesdogurdu Ben molfix pure&soft kullanmaya basladım ve bence iyi geldi. Molfix premium veya sleppy kullanıyordum önceden. Bence bezden kaynaklı da olabilir. İçerikleri farklı sonuc olarak
Deletedmom_985 gebesdogurdu prime pc kullaniyoruz dogdugundan beri ama kaka yaptigini hnutup uyuttum kizimi kaldi oyle poposu bi saate yakin ilk kez unutunfa cok vicdan yaotim bakayim bu islak mendile cok tesekkurler unibaby yenidogan kullniyoduk ama en guzeli saf su oamuk gercekten
gebesdogurdu Deletedmom_985 ıslak mendil değil önerdıllerım bebek bezi. Ben ıslak mendıl yerıne yıkamayı ya da ıslattıgım pamuklarla temizlemeyi tercih ediyorum
Pinrrr Deletedmom_985 ilik su ve sabunla yikyin kurulayın ardından hamazinc elinizde varsa trosyd krem az bişey sürün üstüne de hamazinc krem sürün olabildince açık bırakın hava alsın iki güne geçer dediğim kremlerle (eczanede çalıştığım için)
Pinrrr Deletedmom_985 ıslak mendilide daima yıkayın sonra kullanın o içindeki sabun köpük de yakiyo poposunu
Pinrrr Deletedmom_985 alın tabiki ben doktora gitmediniz sandım am evde vrsa dediklerim onlarda ise yarar bide her alt açmada ilik su ve sabunla yıkayın kurulayın hava alsın geçer kremleri de sürün daha çabuk iyileşir exoderil le
japonbebe Deletedmom_985 kantaron yagını kere pamuga dökün güzelce bacak kenarları poposu her yerine sürün bekleyin sonra duş aldırın hepsi grçecek