Arkadaşlar bebeğim neredeyse 1.5 yaşında, bebekliğinden beri huzursuz bir bebek. Bebeğime geçen şubat ayı sonunda eeg çekilmişti, eeg dalgalı çıkınca doktor mr istemişti, mr ı hemen çektiremedik, hastalandı falan derken 6 ay sonra çektirebildik, mr temiz çıktı, bu arada mr isteyen uzman bölgesel olarak tanınan bir uzmandı, ben mr temiz çıkınca zaten fakültede mr çektirmiştim tekrar özele gitmedim, fakültede bebeğime doktor tekrar eeg çekelim dedi, ikinci eeg de dalgalı çıktı, doktor ilaç başlamayaçağım, takipte olacağız deyip 4 ay sonrasına tekrar eeg için gün verdi , ben işe döneli 3 ay olacak, bu süreçte annem ve kayınvalidem baktı ayrı ayrı, ikisinde de gün içinde huzursuzluk yapmıyormuş ama biz akşam döndüğümüzde huzursuzluktan bize yemek bile yedirtmiyor, 3.çocuk , kızlarımda asla böyle huzursuz bebeklik dönemi yaşamadık, gece uykusu zaten yok ( bu durumu kabullendim) ama huzursuzluğu ve ağlaması beni benden alıyor, dayanamıyorum, bu ağlama ve huzursuzluk acaba epilepsi ile mi alakalı diyorum, o kadar yoruldum ki özeldeki uzmandan gün bulmakta zor, ona tekrar mı götürsem diyorum, siz olsanız ne yapardınız, fakültedeki doktor özeldeki gibi deneyimli ve tanınan bir uzman değil, aklıma binbir türlü şey geliyor, akşamları bebeklerin ağlaması normal mi yoksa, 1.5 yaşında yani.