annevebebegiii__ 21 aylık ayağa kalktı düştü o an müdahale edemedim alnını vurdu hadi oyalansın diye üstüne bindiği arabaya bindi oradan da düştü bu sefer kafasının arkasını vurdu korktu çok uzun süre ağlamadı sorun olmaz dimi?
[silindi] annevebebegiii__ sorun olmaz dimi? 2 kere dusmus bunu biz bilemeyiz bi rontgen cektirseydiniz iciniz rahat ederdi.gecmis olsun
Retzja Geçmiş olsun, mutlaka doktora görünün. Belirti olmayıp içeriden bir şey olabilir çünkü. İhmale gelmez.