Tazeanne68100 Kızlar jandarma esi olup tayinde batıdan batiya tebligat çıkan sonradan doğudan batıya cikam var mi kac defa tayinciler açıklanıyor
beginnerrmomm Tazeanne68100 yılda bir kere diye biliyorum doğudan batıya olmuyor tebligat nasıl çıkıyorsa öyle
hira0502 Tazeanne68100 biz batıdayken önce batıdan batı aldık daha sonra batıdan doğuya geldik. Daha sonradan düzeltiyorlar onu
gaye1998 Tazeanne68100 15 şubatta batıdan doğuya açıklanacak diye biliyorum biz batıdayız Antalya bekliyoruz doğu
Tazeanne68100 beginnerrmomm 1 ay önce doğudan batıya gelecekler açıklanmıştı şimdi batidan batiya gideckler açıklandı batidan doğuya gidecekler de açıklanacak mi ayrı diye sorum 1 defa açıklamadılar
hira0502 Tazeanne68100 evet olduğumuz yer için uzatma verdik öyle olunca. Ama tabi uzatmalar kabul olmadı doğuya gönderdiler. Eşimin bütün arkadaşları öyle olmuştu
hira0502 Tazeanne68100 batıdan batıya gitmemek için değilde bulunduğumuz şehirde kalmak için dilekçe yazmışlardi
Tazeanne68100 hira0502 bizede oyle dediler çevresi de boşa batiya gitmeyelim 2 seneymjs sanırım bida batiya gidersek 2 sene için ev taşımayalım diye dilekçe yazacak