adasaripapatya Hanımlar merhaba iki gündür kızımın her iki kol dirseğinde böyle kabuklanma var dokunuyorum birazda pütürlü sizlerde de oldu mu ne olduğunu bilen var mı bebeğim iki aylık bu arada. https://imgyukle.com/i/nA3Jao
Canmcm Benim kzımdada aynısı aynı yerde oldu sağlık ocağı iki krem verdi 2 günde 1 su ile sadece duş aldırdık geçmek üzere ayaklarında vucudundada oldu
adasaripapatya Canmcm Çok sağolun. Sonradan tekrarlıyor mu peki yoksa kremi kullanınca tamamen geçiyor mu bir bilginiz var mı
Canmcm adasaripapatya bilgim yok canım tekrarlar mı ama kremler iyi geldi ayaklarındaki geçti sayılır kolundaki ise etkisi azaldı geçmek üzere bebeğim alerjik bebek tekrarlaya bilir belki bilmiyorum