Kızlar merhaba yeni aldık seri 4 bugün kurdular. Oğlumun kiyafetlerini attim. İçinde uyku tulumu vardı ve hızlı olsun diye 1.45 saatlik olana attım ama uyku tulumu(2.5tog ) iç kısımları nemli kalmış fermuarlarini kapatıp atmiştim onda mi hata yaptım? Yarın siyahları atacağım hangi programda atmalıyım kot pantolanlar var diğerleri ile aynı zamanda kurur mu ?