vera66 canım benm bebeğimde doğduğumdan beri yeşil kaka yapıyordu 2ay 20 günşüğüz 15 gündür tam sarıya döndü artık..herkes bişeyler dıyor ama neyle alakası var bizde bilemedik yeşillik yemediğimdede yeşildi mesela..üşğtmeden değil üşğten çocuğun ateşi falan olur demişti doktorumuz..fazla beslendiğinden olbılır ama kötü değil bende kafay tkmıştım bya 4 doktora gıttım hepaide önemli değil dedi hiç ğzerinde durmadılar bile zorla tahlil yaptırttım temizde çıktı çok şükür..ybı normal renk olarak kabul ediliyor hiç korkma kanşı olmadığı sürece sorun yok bizimkinde arada mukusta oluyodu