beyzack Arkadaşlar merhaba hangi hava nemlendiricisini kullanıyorsunuz çok yüksek fiyat olsun istemiyorum . Birde bu hırıltı öksürük iyi geliyor mu sizce?
annevebebegiii__ beyzack biz aldık fakat böyle motor sesinden rahatsız oldum ben ondan dolayı çok açmıyorum geceleri marka xıomı bayağı da işe yarıyor
defnevedoruk beyzack Kanz var bizde çok memnunum seside hiç yok gibi, sabah ağzımız burnumuz kuru kalkıyorduk bitti sükür
esm15 beyzack benim bebeğim ve bende çok öksürüyodum buhar makinesi aldık benim öksürüğümü baya baya azalttı hatta bir kaç gündür tamamen kesti ama bebeğime çok etki etmedi alerjik öksürükmüş halıyı falan kaldırdım tüylü bir şey olmaması gerekiyor dedi
esm15 beyzack valla çok ucuz bişey Trendyoldan aldık 200 mü 150 mi neydi su koyuyoruz icine sabaha kadar odayi nemli yapıyor wiimi diye bir marka tüy çıkarmayan bir hali alın bence bide alerji damlası da çok iyi geldi öksürüge