Aminenin_annesi34 Güzel anneler doğalgaz faturlarınız ne kadar geldi bize 1233 ₺ gelmiş 6 yıldan beri ilk defa bu kadar yüksek geldi 🙈 sağlık olsun diyeceğim🫠
oylesinebiri__ Aminenin_annesi34 bizim 3000 gelmiş merkezi sistem her yer açık olmasına rağmen sizin nasıl o kadar geliyor
canmanayvesuyu Aminenin_annesi34 faturanız az da başlığı görünce 5-6 bin falan geldi sandım rekor bende diyince. Bize de 2200 gelmiş
firstmama Eylül ayında 2 hafta annemlerde kaldım ya hafta bebek üşümesin diye yaktılar doğalgazı 3500 tl fatura geldi ve henüz havalar aşırı soğuk değildi
ShutUp Aminenin_annesi34 Bulunduğunuz apartmanın dairelerine kıyasla yazdınız galiba eğer öyleyse normal ama genel anlamda diyorsanız doğalgaz faturalarından cidden bir habersiniz demektir :)
Aminenin_annesi34 ShutUp canım evet apartman dairelerine kıyasla öyle dedim faturaları ben aldım komşularıma 400-600 gelmiş sadece bize yüksek gelmiş. Buradaki yorumları okuyunca utandım haberim yokmuş gerçekten
Aminenin_annesi34 ShutUp evet canım bulunduğum apartmandaki dairelere kıyasla yazdım. Bugün öğrendim bi haber olduğumu🥲🥲
1anne1cocukk talhamamy bizimde 2400 geldi gece gündüz 35 te yakıyoruz siz kaçta yakıyorsunuz yada gece açıp gündüz kapatıyor musunuz
mnkanne1 Aminenin_annesi34 evim dubleksten bölme alt katla birlikte kullanıyoruz doğalgazı 1480 lira gelmiş alt katım sadece oturma odası mutfak açık benim mutfak oturma odam çocuk odası yatak odası hepsi açık
Aminenin_annesi34 Tambirmom bilmiyordum buradaki annelerin faturası 🥲🥲 gerçekten gülünecek halim varmış