Boşanma aşamasından döndüm benim kızımda hemen hemen o kadarlıktı mahkeme kesinlikle anneye veriyor babanın 2 haftadan 1 kez 2 saatlik görüş hakkı oluyor eğer size ya da bebeğe bakamayacak şiddet vs gibi unsurlar varsa denetim merkezlerinde sizin eşliğinizde görebiliyor başka şehire vs taşınmakta sizin en doğal hakkınız siz neredeyseniz babanın gelip görmesi gerekiyor anlaşmalı mı çekişmeli mi bilmiyorum ama çok yıpratıcı bir süreç biz 10 ay sonra tekrar barıştık çok şükür şuan düzeldi bazı şeyler mutlaka avukatınızla görüşün asla tehditkâr vs mesajlar atmayın sizin için basit gibi görünen bir cümle bile mahkemede işinize yarayabilir