agcabay merhabalar , benim bebeğimde bir dönem emzirirken titremeler oluyordu. Çocuk doktorumuz nörolojiye yönlendirdi, tahlil yaptık b12 si aşırı düşük çıktı yüzlerde bile değildi. İğne yazdı ama onu vurmak için değil haftada bir kırıp yarısını sen iç yarısını da bebeğe içir dedi . Çünkü annenin düşük olunca bebeğe geçiyormuş ki bende hep düşüktü . Bitti ilaç doktora gidip tekrar verdik tahlil , çok yükselme olmamıştı . Zaten tadı çok acı olduğu için kızımda içemiyordu, doktor o yüzden oceanın b12 spreyini önerdi . Kızıma spreyi sıkıyorum bende aile hekiminden iğnesini yazdırıp vuruyorum baya etkisi oldu titreme yok şükür . Ama düşüklüğü çok önemli cidden