denizkili544 Yapay zekaya soruyorum sık sık işte aksam 7 den sonra loş ışık sessiz ortam diyo 3 çocuğum daha var yatak odasından çıkmamam lazım o zaman sizler nasıl yapıyorsunuz
denizkili544 Bebeğim kolikti zaten yeni yeni ağlama krizleri bitti uyumaya başladı ama geceler hala sıkıntı uyımuyo bir türlü
mervegyk Benim bebeğim de 2,5 aylık akşam hava ne zaman kararırsa ışık açmıyoruz biz emzikle uyutuyorum direkt gece uykusuna geçiyor 7 gibi. Ama sizde başka çocuk olduğu için zor olabilir haklısınız