Bebeğim 8 ay 12 günlük, 4 5 gündür sol elini yumruk yapib kafasina sertçe vuruyor, şuan diş çıkarma döneminde , bu sebeple yaparmı? Başına gelen varmı? Çok sinirlendiğinde yapiyor, eıinden bir şeyi alinca ve ya bezini değiştirirken çok vuruyor hem de sert şekilde, bir de istemediği bir seyi yapinca bagriyor , bu durumu yaşayan varmı?