patateskizartmasi gnsmm ya ilaç bile kullanınca doktorlar 6 saat boyunca emzirmeyin diyorlar. Siz sigara kullanımından bahsediyorsunuz. Bebek birkaç saat sonra uyandığında “bebeğim ben nikotin aldım kusura bakma seni emziremem” mi diyeceksiniz? Gerçekten çok garip. Çoğu bebek kesintisiz uyumuyor.
Pamukhanim_ patateskizartmasi kız ben emziriyorum diye migren ağrısından ölüyorum da ilaç içmiyorum değil ki sigara yani
gnsmm monica50 👏🏼👏🏼👏🏼 diyorum ya bilimden yoksun insanlar iç güdüleriyle yorum yapıyorlar işte araştır da öyle konuş
patlakprezervatif gnsmm içgüdünün insanlara ait bir durum olmadığını bilmeden; cahil ve bilimden bi haber olduğunu söylemeniz çok yerinde olmuş 😄
gnsmm patlakprezervatif bilim iç güdü değil kanıtlanabilir gerçeklere dayalıdır hala aynı fikirdeyim bi konuda konuşabilmek için iç güdüden çok bilimsel araştırma yapmanız gerek
123456777 fsmzpg bence içmeseniz daha iyi mümkünse tabi, çünkü ilk başta akşam ya da gece 1 tane diye başlar içtikçe içme isteğiniz artar en azından 1 yaşına kadar bekleseniz , ya da ek gıdaya başlayana kadar . Ek gıda almaya başlayınca emme süreside uzar
stillwasser gnsmm bilimin ne oldugunu öğren gel sigarayı süte karışmaz diyen cahillerle hiç münakaşa etmem yazık
patlakprezervatif gnsmm siz konuştuğunuz her şey için araştırma mı yapıyorsunuz? Yoksa yapılan araştırmalara mı bakıyorsunuz?
patlakprezervatif gnsmm ayrıca şunu fark ettim ki söylediğimi zerre anlamamışsınız. İçgüdü hayvanlarda bulunur insanlarda değil. Orada burada duyduklarınız yalan mı gerçek mi bakmadan kopyala yapıştır ne güzel hayat 😄
ozgat6060 stillwasser ay ne boşboğaz birisiniz ya şu usluba tavra bak saldırmayı bırakın düzgünce fikrinizi dile getirin …
stillwasser gnsmm saglıkcı olarak vasfın ne bilimyorum ama şu dedigini baska yerde deme sizlere emanetiz demek ki cok yazık bir bebeğin hayatı solunumu ciğerleri sigaradan kıymetli bence
stillwasser gnsmm daha iç güdü diyor senin bilgine de iç güdüne de yazık ya ALLAH emziren annelere sigara süte geçmez diyecek kadar kimseyi şuursuz yapmasın
gnsmm stillwasser sigara süte geçmez demedim sigaranın kana karıştığını ve kana karışan şeylerin belli bir saatten sonra kandan ve sütten temizlendiğini bilerek konuşuyorum zaten başlığı açan kişi sigara içiyorum bişey olur mu dememiş 3-5SAAT SONRA EMZİRMEKTE SIKINTI VAR MI DEMİŞ???
gnsmm patlakprezervatif ben bilimsel bişeyler biliyorsam kesin konuşurum bilmiyorsam BENCE ŞÖYLE BÖYLE DER devamında tartışmam?şuanda bildiğim bir konu olduğu için tartışıyorum bugüne kadar da forumda bir tartışamaya bile girmemiş insanım burda bazı kişiler polemik severler belli oluyor
stillwasser gnsmm ya siz bir nikotin ve karbonmonoksit olayının 3 5 saate temizlenecek olmasına inanıyor musunuz etkisi azalır ama yine var mı var o bebeğe yine zararı cok büyük anladınız mı
patlakprezervatif gnsmm ben sizinle sigaranın zararlarını, yararlarını yahut nötr oluşunu tartışmıyorum. İnsanlara cahil ve bilim derken atladıklarınızı söylüyorum ama o kadar düz bakıyorsunuz ki. Neyse size iyi akşamlar 🌸
gnsmm patlakprezervatif yahu kadın bintane şey söylemiş bana ben de ona cevap verdim doğal olarak ben soruyu cevaplamışım bana bulaştılar ben kötü oldum