Merhabalar kızlsr bebeğim 22 aylık mama ile besleniyor daha önve yemeği güzel yerdi ama çok uzun zaman oldu sadece çorba ve mama içiyor taneli ekmek doğaranan çorba başka ne meyve ne. Sebze yumurta peynir yoğurt hiç biriini yemiyor bu da beni çok yıprattı ne yapmam gerekiyor yardım lütfen