Pamukhanim_ ya benim kızım anne sütünden beslenemiyordu 6 aylıkken kendisi bıraktı bebelac kullanmaya başladım
Doktor bugün şey dedi bebelac içeriği zengin Bi mama ordan almış vitamini dedi
D vitaminini de işte tok karnına yediği yemekle midede karıştırmış öyle demişti
Demiri aç karnına veriyordum bestiron kullanıyordum onu bıraktırdı
Eczaneye sormuştuk o da demir aç d vitamini tok demişti bize
Balık yağına da Bi doktordan dinledim haftada 3 gün balık yemek bu devirde biraz zor o yüzden balık yağını öneriyoruz demişti
Gerçekten de öyle o yüzden ona başlayacağım
Siz bide bu yöntemi deneseniz sabah demir ve B12 sonra tok karnına d vitamini şeklinde