guleda sizinle konuştuktan sonra bugün gündüzleri çıkarttık aparatı bugün kontrolümüz vardı normal derecelere gelmiş sadece tedbır amaçlı 1 ay daha gece takacağiz
Bebeğim 6 aylık oldu biz 2 aylıkken takmaya başladık 4 aydır kullandık ve o gün bugünmüş gerçekten çok zordu ama bitti bu mutluluğu tüm bu sıkıntıyı yaşayan annelerımız yaşasın bazen hiç düzelmeyeck sanıyoruz ama bitiyor 🌸
Siz ne yaptınız ?