eres26 Merhaba 8 kasımda doğum yaptım e devlette iban varsa otomatik yatacak dediler hala yatmadı fikri olan var mı ?
merve1miray eres26 benimde hesabıma yatmamıştı sonra eşimin e devletine iban girdik oraya yattı belki eşiniz adına yatabilir kontrol edin
eres26 merve1miray bi bakayım esiminkine de Ama ben çalışan biriydim( doğum iznindeyim ) kendi sgk e devletimde ibanim olmasına rağmen eşime yatması saçma olmaz mı