MinikNidam
Arkadaşlar 33 günlük bir kızım var gebelik zehirlenmesi nedeniyle 36+6 da 33 haftaya uyumlu doğdu. Doğduğunda 2 kiloydu ve emme refleksi gelişemediğinden 9 gün hastanede kaldı o süre zarfında ilk üç gün burnundan beslediler ve sonrasında biberon tutmaya başladı. Benim sorunum şu hala meme ememiyor emdiginde silikon uçla emiyor (göğüs ucum yok) ve çok yoruluyor ve ben ne zamana kadar sağacağım 😑 benim gibi pompa ile sağıp verenler ne zaman sonra emdi bebekleriniz? yurt dışında yaşıyorum annem ve herhangi kimsem yok eşimden başka ve sezeryanliyim...