Kızlar ben şuanda hamilegim daha iki aylığım biliyorsunuz dur belki benim ilk doğumum seseryan oldu sezeryandan sonra göbeğim altı bomboş ve dümdüz duruyor tam iç çamaşırınin lastiğinin orasi diyim kasiklarin üstü bu durum sadece sezeryan olanlarda mi var yoksa her hamilelikten sonra mi oluyor benim çok garibime gidiyor o yüzden sormak istedim.şimdiden yanıt verene teşekkür ederim 🌹