[silindi] Kızlar kızımın doğum günü için şu pastayı yaptırıcam, lila mor balonlar ve kızımın ismi 1 yaşında yazacak. 10 kişilik fiyat aldım 1300. Beyaz tül üzerine Lila mor balonlarla süsleme yapıcam. Nasıl sizce??
_YanakReisinAnnesii [silindi] sade ve şık fiyatını da uygun söylemişler. Şimdiden nice güzel yaşlarına inşallah 🌸
[silindi] [silindi] 😂😂😂 Ayşe diye bir kadın vardı. Covid zamanı bir videoda böyle bir şey söylüyordu. “Oğlum düğünüm var benim anlamıyon mu? 😂😂😂
[silindi] [silindi] neden gitmesin 🥲 beyaz pasta olacak, lila mor balonlar olacak üstünde de kızımın ismi-1 yaşında yazacak 🥹
[silindi] etkafa aa ben pasta bu olacak, ekstradan arkada kızının ismi ve lila balonlar olacak sandım hahahahah [silindi]
[silindi] [silindi] tamam tamam güzelmiş 😅 bizimki de 16 ocakta ama haftaya kutlayacağız benim pasta fikrim falan tamam çok heyecanlı