Burda çok soruldu bu ara o yüzden yazmak istedim. Araba almak için yazıldık. Şimdi bizim arabamız var ortalama 500 550 bin civarı fiyatı. Biz yenisini almak için 700 bin liraya ihtiyacımız vardı. Dosya masrafı istiyorlar 50 bindi sanırım. Onu 6 aya bölüyorlar. Onun dışında 700 bini 25 aya böldük aylık taksidi gün gün artacak biz o şekilde istedik. Kura yok ama arabayı en erken 6 ay sonra alabiliyoruz. Ilk 4 ay taksidimiz 16 bin tl. 4 ay sonra 18 bin olacak böyle böyle artış olacak. Insallah zorlanmadan öderiz ya bi yandan endişeliyim bi yandan mutlu da oldum. Allah herkese nasip etsin inşallah ev araba alacaklar için büyük kolaylık bankalar dünya faiz istiyor böyle faizede bulaşmamış olduk hayırlısı olur inşallah. Sormak istedikleriniz varsa bildiğim kadarıyla yardımcı olurum