Mygirlmybaby ben 22 aylıkken kestim annelik zor zanaat gece kolumun üstünde memem dışarda sabahladim boyun fıtığı oldum yine de bebeğim sütten mahrum kalmasın dedim kesmedim belki size çok geliyor ama anne sütü bağışıklık için çok faydalı bakın çocuk kolay kolay grip bile olmuyor zorlanmadikca kuvveti hep yerinde aklı bile anne sütüyle gelişiyor gece zorlanmalari yüzünden çocuğunuzu sütünüzden mahrum bırakmayin