Ess92 lisansta ne mezunusunuz? Ben sınavsız okudum 2. Bölümümü (2 yıllık) ama aktif öğrenciyken kaydolmuştum aynı zamanda üniversitedeydim. Okuyacağınız bölüm dönem olarak bölünüyorsa güz ve bahar olarak kayıt yaptırıyorsunuz. İlk kayıtsa bahar döneminde başlayamazsınız büyük ihtimalle. Yine de üstte kalsın, güncel bilgisi olanlar yazarlar umarım.