Kızlar merhaba, kızım 10 aylık oldu, geceleri çok sık uyanıp emmek istiyor ama bu çok yorucu, bi kaç aydır geceleri içime hazır devam sütü veriyorum bu defa da gönlüm rahat değil, bir süt sağım makinesi almayı düşünüyorum, kullananlar var mı, özellikle 9 10 ay arası süt sağımı yapan arkadaşlar yazarsa sevinirim, makineler sütü yeterince sağabiliyor mu, süt durumları nasıl, yorumlarınızı bekliyorum