Melek00 benimki de bu hastalıkta sadece 2 kez boğazım ağrıyor dedi benimkinin Boğazları kızarık biraz ama benim kızında hiç iltihap olmamıştı ikisinde de ama dediğiniz gibi Deposilin oldular siz kültür de vermişsiniz hem ateşleri falan da yok biz biraz fazla abartıyoruz galiba