Merhabalar 27 günlük bebeğim sürekli aç sürekli aranıyor kucağıma alıyorum kolumu vs emmeye çalışıyor ağzına ne değerse emmeye çalışıyor. Anne sütü+ mama olarak gidiyoruz doymuyor mu anlamıyorum az önce 90 cc mama verdim doymadı açlıktan ağlıyor şuan emziriyorum 15 dakikadır emiyor göğüsümü bir tutuşu var sanki saatlerce aç kalmış bizim gibi olan var mı acaba