Kızlar kızım 1. Sınıfa başladı başladı başlayalı hep hasta oldu 3 kez falan bunların ikisi beta ydı hatta boğaz enfeksiyonu Deposilin iğne oldu oh ne güzel 27-28 gündür hasta olmuyordu dedim iki gündür yine burnu akmaya öksürmeye başladı sınıfta çok hasta var hep böyle hasta mı olacaklar ya