Kızlar 7 ay once doğum yaptım. Doğumdan sonra aşırı adet kanamam oluyor. Doğumdan once böyle değildi ama cok agrım oluyordu. Şimdi de kanamam cok oluyor oyle ki demir kullanmak zorunda kalıyorum pkos um da var. Ne yapmam gerekıyor herkes benım gibi mi? Normal mi bu durum?